האמור בהערות הכלליות נכתב מטעמי נוחיות בלשון זכר יחיד ואולם במשמעו מתייחס הן לזכר והן לנקבה, הן ליחיד והן לרבים. אנו מבקשים להפנות את תשומת ליבך למידע המובא להלן כחלק בלתי נפרד מהזמנתך, והמהווה ביחד עם פרטי ההזמנה את חוזה ההתקשרות בין באלי קרוז ללקוח.
באלי קרוז מאת באלי-טורס
עוסק מורשה מספר 302559968
(להלן: "באלי קרוז").
תנאים כללים:
חברת באלי-קרוז מבקשת להפנות את תשומת ליבכם למידע המובא להלן כחלק בלתי נפרד מהזמנת שירותיה, ומהווה ביחד עם פרטי ההזמנה את חוזה ההתקשרות בין החברה לבין הנוסע בכל מקרה של חילוקי דעות יחייבו תנאים אלו ולא תשמע טענה כי כל אחד מהנוסעים לא קרא ו/או הופנה לתנאים אלו.
כל הזמנה הנעשית במשרדנו היא בסטטוס של בקשה בלבד עד לקבלת אישור סופי מספקי התיירות השונים בארץ ובחו"ל. כמו כן, שעות הטיסה אינן סופיות ועשויות להשתנות עפ"י תקנות טיסות השכר. האחריות לעיכובים, שינויים, ביטולים, אובדן, עיכוב או נזק לכבודה הינם באחריות המוביל האווירי, עפ"י כל דין, כמו כן עשוי להשתנות מסלול הטיסה ופרטי חב' התעופה. תשומת הלב מופנית גם לתנאים הכללים ע"ג כרטיס הטיסה.
פרטיות: פרטי הלקוח מאובטחים ולא יועברו לצד ג’ שלא לצורך השימוש באתר.
טיסות פנים: זמינות ומחירי הטיסות משתנים ללא הודעה מוקדמת והמחיר שניתן על ידי הסוכן תקף למעמד ביצוע ההזמנה בלבד. באחריות הלקוח לבדוק כי הדרכונים תקינים עם תוקף של לפחות 6 חודשים מיום הטיסה. שימו לב כי הסוכן יכול לעדכן על תוספת תשלום של טיסות לפני החיוב הסופי, וכמובן, בכפוף לאישור הלקוח. על הלקוח לוודא ששמות הנוסעים רשומים בדיוק כפי שהם מופיעים בדרכונים. חשוב להבהיר, אם חלה טעות בשמות המצוינים על גבי כרטיסי הטיסה, הלקוח יחויב במלוא התשלום הנוסף ע"פ תקנון חברת התעופה. באחריות חברת התעופה בלבד לספק ללקוח אוכל כשר/ טבעוני/ צמחוני וכו'. בהתאם לדרישות חברות התעופה יש להתייצב בדלפק הטיסות 3 שעות לפני מועד ההמראה. יודגש, כי דלפק הטיסות נסגר שעה לפני מועד ההמראה, ובאחריות הלקוח להתייצב בזמן לטיסה.
מלונות: קבלת חדרים החל מ – 15:00 ושעת עזיבת החדרים הינה 11:00 בלי קשר לשעת הטיסה. סיטונאי התיירות המקומיים שומרים לעצמם את הזכות במקרה של תפוסת יתר במלון להעביר את האורחים למלון חילופי ברמה דומה. יצוין כי אין אפשרות להבטיח קטגוריה ו/או שיבוץ חדרים (לרבות חדרים עם דלת מקשרת, חדרי נכים וכיוצ"ב). הנ"ל בגדר בקשה בלבד, כל הבטחה כזו או אחרת לא תהיה בעלת תוקף אם לא צוינה במפורש ובכתב. כמו כן, לא ניתן להבטיח את תקינות המתקנים, חדרים ו/או השירותים הניתנים במלון (לרבות מערכת המיזוג)- הנ"ל הינו באחריות המלון בלבד. יודגש, כי ברוב בתי המלון עשויות להיות מיטות נפרדות בחדרים זוגיים ולא ניתן להבטיח מיטה כפולה. בחדר ל– 3 נפשות: המיטה השלישית הינה לרוב מיטה מתקפלת או ספה נפתחת. כמו כן, בחלק מבתי המלון אין הבטחה למיטה שלישית כלל.
השכרת רכב: אחריות השוכר לעדכן את חברת באלי-קרוז באם גיל השוכר נמוך מ – 25 שנים וכן יש לעדכן לגבי כל המדינות בהם יבחר לבקר במסגרת הזמנה זו. על השוכר להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי, רישיון נהיגה בינלאומי בתוקף ורישיון נהיגה ישראלי בתוקף ועל שמו של המשכיר בלבד.
דרכון: תוקף הדרכון חייב להיות חצי שנה מיום הנסיעה לפחות. מודגש, כי מידע זה נכון לבעלי דרכון ישראלי תקף בלבד.
יש לוודא לפני הנסיעה כי הדרכון בתוקף וכי לא הוצא כנגד הנוסע צו עיכוב יציאה מהארץ. באחריותו של כל נוסע לברר האם נדרשות אשרות כניסה למדינות היעד. לא תתאפשר יציאתו מהארץ של נוסע שלא יעמוד בתנאים הנ"ל, והוא לא יהיה זכאי להחזר כספי.
בטיסות פנים בארץ, כל נוסע מעל גיל 16 חייב להצטייד בתעודת זהות ו/או דרכון בתוקף. ילדים מתחת לגיל 16 הנוסעים בלווית הוריהם חייבים להירשם בספח תעודת הזהות של הוריהם. נוסעים אשר יגיעו לשדה התעופה ללא תעודת זהות ו/או דרכון בתוקף, לא יורשו לעלות לטיסה ולא יהיו זכאים להחזר כספי.
אזהרת מסע: יש לבדוק את יעד הנסיעה מול משרד החוץ ומול המלצות המטה ללוחמה בטרור.
נסיעה מתחת לגיל 18: באחראיות הלקוח לוודא תנאי יציאה מהארץ מתחת לגיל 18 מול משרד הפנים. מבוגרים אשר נוסעים עם ילדים מתחת לגיל 18 (הורים, סבים או קרובי משפחה אחרים), יש לבדוק אישור יציאה מהארץ מול משרד הפנים. כמו כן, יש צורך להציג אישור נוטריוני על הסכמת ההורים לנסיעה (במיוחד כאשר שם המשפחה שונה או במצב של הורים פרודים/גרושים וכו'). ללא אישור זה חברות התעופה עלולות למנוע את עליית הנוסעים לטיסה ולחברתנו לא תהיה כל אחריות על כך.
ביטוח נוסעים ומטען: יש לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף ונרחב לפי צרכי הלקוח, הכולל ביטוח אישי, כבודה וכיסוי קורונה. בכל מקרה ביטוחי לא יינתן החזר כספי כלל מחברת באלי-קרוז ויש לפנות לחברת הביטוח בלבד.
את הזמנת הביטוח יש לבצע לפני הנסיעה. אין באלי-קרוז אחראית במקרה שנוסע לא רכש ביטוח לפני נסיעתו. כמו כן, נדרש כל נוסע לבדוק בעצמו לפני נסיעתו את הצורך בתרופות ובחיסונים לארץ אליה הוא מתעתד לנסוע, ולא תחול כל אחריות על באלי-קרוז בנושא זה.
תנאי שינוי וביטול הזמנה:
אחריות: מובהר בזה כי התחייבות באלי-קרוז לרכוש בעבור הנוסעים כרטיסי טיסה, בתי מלון, הפלגות, שירותי השכרת רכב ושירותי תיירות נוספים, תהיה מותנית בכל עת בזמינות בפועל.
בכל מקרה של אי זמינות השרות, תפעל באלי-קרוז כמיטב יכולתה ומבלי להתחייב לצורך מציאת חלופה אל מול ספקי השירותים בפועל, לשם מציאת חלופה הולמת ולהעבירה ללקוח לאישורו. באלי-קרוז לא תישא בחבות בגין מעשים או מחדלים, ברשלנות או שלא ברשלנות, של חברות תעופה, בתי מלון וצדדים שלישיים אחרים שמהם רכשה את השירותים. עם זאת תעשה באלי-קרוז את מירב המאמצים על מנת לייצג את האינטרס של הלקוח בפני אותם גורמים.
כוח עליון: חברת באלי-קרוז לא תישא בחבות בגין כל אי ביצוע או עיכוב בביצוע, כתוצאה מנסיבות בלתי צפויות שמעבר לשליטתה ו/או שלא יכלה לחזות ולהיערך אליהן מראש לרבות כוח עליון, כוחות טבע, כשלים במערכת חשמל, תקשורת לווין או רשתות, גישה בלתי מורשית או גניבה, סכסוכי עבודה או שביתות כלליות. יובהר, כי בנסיבות אלו בכל מקרה לא יכולה חברת באלי–קרוז למנוע את ביטול האירוע ו/או אי מתן השירות.
ביטול ו/או שינוי עסקה:
בכל מקרה של ביטול הזמנה יחויב הלקוח בתשלום דמי ביטול בהתאם לתאריך קבלת הוראת הביטול במשרדי באלי-קרוז וביחס למועד הרכישה.
ביקש לקוח לבטל הזמנה שאושרה, יחולו עליו דמי ביטול כפי שיפורטו להלן, וזאת בהתאם להתקיימות כלל התנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן תשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010 (להלן: "התקנות") כדלקמן:
- הצרכן ביטל את ההזמנה בתוך 14 ימים קלנדריים מיום ביצוע ההזמנה.
- הביטול נעשה לפחות שבעה ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד היציאה.
- ההזמנה בוצעה 8 ימים או יותר (שאינם ימי מנוחה) ממועד היציאה.
- במידה וביטול ההזמנה התבצע בתוך 14 ימים קלנדריים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שנותרו לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה טרם מועד הנסיעה – דמי הביטול הינם 100 ₪ או 5%, לנוסע, לפי הנמוך מבניהם.
- בעסקת מכר מרחוק לאדם בעל מוגבלויות, אזרח ותיק או עולה חדש: ביטול הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית) – תחויב אף היא בדמי ביטול בסך 100 ₪ או 5% לכל נוסע, לפי הנמוך מבניהם. הנ"ל יחול אך ורק בנסיבות בהן בוצעה פנייה של העוסק אל הצרכן (כהגדרתה בחוק ובפסיקה), אשר כוללת בחובה פעולה של מעשה ו/או הטעיה ו/או השפעה אסורה על הצרכן וזו הובילה לסגירת העסקה בין הצדדים.
- ביטול עסקה בזמן מאוחר מהזמנים אשר קבועים בחוק הגנת הצרכן יהא כפוף לתנאי הביטול של ספק השירותים בפועל ועל פי תנאיו.
- יודגש ויובהר כי בנוסף לדמי ביטול המפורטים לעיל, ייגבו ע"י חברת באלי–קרוז דמי טיפול בסך של 100 דולר לחדר, על כל שינוי ו/או ביטול הזמנה שיבוצע לאחר אישור ההזמנה, בין אם על ידי הלקוח ובין אם על ידי ספק השירותים, וזאת ללא קשר לדמי הביטול שייתכן וייגבו על ידי ספקי השירותים בפועל.
- הביטול נעשה באחת הדרכים הקבועות בחוק.
- במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ/בחו"ל ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו.
- דרכים למסירת הודעת ביטול:
- במייל: [email protected]
- בטלפון: 03-3106454
בהודעת הביטול יש לציין שם מלא, מספר ת"ז ומספר הזמנה.
- שירותים מחוץ לגבולות המדינה אשר ניתנים על ידי ספקים שאין להם נציגות בארץ, אינם כפופים לחוק הגנת הצרכן ואינם ניתנים לביטול (לדוג': טיסות פנים בחו"ל לא ניתנות לביטול מרגע ההזמנה).
- במקרה של שינוי מועד הנסיעות ע"י הלקוח ו/או החלפת לקוח בלקוח אחר, יחולו דמי הביטול ודמי טיפול באלי קרוז כמפורט לעיל.
- באלי-קרוז תהא רשאית לבטל הזמנת לקוח:
- במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
- במקרה של תקלה טכנית או תקלה אחרת.
- החזר כספי:
בכל מקרה בו ביטול העסקה, נעשה ביוזמת הלקוח, יוחזר סכום בשקלים על פי שער הדולר ביום התשלום.
אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים שלא נוצלו בחו"ל או בארץ אלא אם פעל הלקוח בהתאם להנחיות הספק המופיעות על גבי השובר. בכל מקרה, החזרים יינתנו, אם בכלל, על ידי נותני השירותים. ביצוע ההחזר יושהה עד לקבלת החזר מהספקים למשרדנו.
בכל פעולה של ביטול עסקה ישלם הלקוח סך של 1.8% מערך העסקה או מינימום 10 $ לכל פעולה, עלות סליקה, מההחזר יופחתו דמי טיפול ודמי ביטול.
- במקרה של אי הבנה, סכסוך, מחלוקת ו/או כל עניין אחר הנוגע להסכם התנאים הכללים של באלי קרוז ו/או הנובע ממנו, תהיה סמכות השיפוט הייחודית לדון של בתי המשפט המוסמכים בעיר חיפה בלבד.
לתנאי ביטול NCL לחצו כאן
לתנאי ביטול MSC לחצו כאן
לתנאי ביטול Royal Caribbean לחצו כאן
לתנאי ביטול Costa לחצו כאן
לתנאי ביטול Princess לחצו כאן
לתנאי ביטול Carnival לחצו כאן
סוכנות נסיעות ותיירות באלי-קרוז
טלפון: 03-3106454
מייל: [email protected]
כתובת :האתגר 1, טירת כרמל